10 nemme måder at gøre din Flyer står ud i mængden

En flyer er en billig og meget effektiv måde at fange opmærksomhed i en meget travl markedsplads. Hvordan gør du din flyer skiller sig ud i mængden? Her er nogle teknikker, som professionelle designere kan bruge til at gøre flyers “pop.”

1. skrive en fængende overskrift eller titel.

Gøre det mindeværdige, usædvanlige eller provokerende ved hjælp af et par omhyggeligt valgte kraftfulde ord. Populære titler indeholde en eller flere af disse ord: let, hemmeligheder at låse, endelig, Insider, tid følsomme, sådan, gratis bonusser, nu kan du, Discover, dokumenteret.

2. Brug farverige eller slående grafik.

Ét stort billede vil have mere indflydelse end mange mindre billeder. En fantastisk foto eller illustration griber opmærksomhed, skaber en stemning, og understøtter din historie. Dette billede er din “kontaktpunkt” og vil tegne dine læsere i. Du kan købe billig men kvalitet lager fotos på internettet. Download individuelle fotografier eller købe en CD med hundredvis af billeder.

3. fokus på fordelene ved dit produkt eller din service.

Dine kundeemner vil stille spørgsmålet, “Hvad er det for mig?” Skriver fra den deres perspektiv ved hjælp af ordene “du” og “din.” Undgå at bruge følgende ord: vi, os, jeg og vores. Sørg for at holde din tekst kort og til punktet. Nogle af de mest kraftfulde ord at bruge er: gratis, Gem, kærlighed, nye resultater, og garantere. Bryde op lange afsnit med punkttegn og placere dem i en separat boks.

4. Brug overbevisende udtalelser og casestudier.

Intet slår en akkord som en godkendelse fra en tilfreds kunde, især hvis det viser de resultater, de har haft med dit produkt eller din service. Sørg for at medtage første og sidste navn, firmanavn og placering af giver påtegningen.

5. Organiser din side med bokse, grænser og områder af kontrasterende farver.

Du behøver ikke at fylde din flyer med væg til væg-tekst og grafik. Indarbejde nogle hvide plads til at gøre visse elementer skiller sig ud og gøre flyer let at læse.

6. gør dine point funktionsgrupper.

Fremhæv titler og undertekster i fed, men undgå at bruge alle KASKETTER, fordi de er vanskeligere at læse.

7. må ikke få alt for kompliceret.

Gør det nemt med to skrifttyper, og justere emner til et gitter. Din side layout program vil levere trykfri retningslinjer. Brug funktionen “snap til retningslinjer” til at justere emner let til gitteret. Vær opmærksom på udskrivning margener. Jeg foreslår du oprette dit layout med 1/2″ kanter på alle sider, eller tilføje 1/8″ til beskæringer på varer, udskrive ud over kanten af siden.

8. så glem ikke at læse korrektur.

Har en anden læse korrektur på dit arbejde. Kontroller dine kontaktoplysninger. Ringe op til telefonnumre på flyer for at sikre de er korrekte, og type i URL-adressen for dit websted for at sikre det er korrekt, også.

9. Hvis du er på et stramt budget, kan du prøve dette.

Vælg lyse eller unikke papir og udskrive med sort blæk. Bruge nuancer af grå toner og kontrasterende baggrund områder.

10. tilbyde en rabat eller specialpris begrænset tid.

Designe en kupon på nederste fjerdedel af flyer. Vær sikker på at klart de frister og begrænsninger af tilbuddet. Hvis det er en mail-in-kupon, skal du sørge for at medtage betalingsspecifikationer med områder for at udfylde kreditkortoplysninger, postadresse, osv.

Du behøver ikke at opfinde hjulet igen, når du opretter din flyer. Brug disse afprøvede teknikker og du vil se store resultater i din markedsføring indsats.


Leave a Reply