Hvor længe kan jeg forvente min virtuelle assistent til ophold med mig?

Det er det nummer et spørgsmål jeg spurgt af klienter, fremtidige kunder og interviewere. Så hvor længe kan vi forvente, at virtuelle assistenter til at holde sig? Mit svar er altid det samme: “det afhænger”. Det afhænger af mange ting. Men først skal vi justere vores tænker lidt og bedre at forstå nutidens arbejdsstyrke.

Som en lille eller hjemme-baseret virksomhedsejer baserer du din opfattelse af hvor lang tid en arbejdstager opholder sig i en position på dit eget arbejde historie? Ja, mig også. Stor fejl. Personligt, når jeg tager på jeg påtænker at bo med det – jeg giver ikke. Jeg har nydt lange boligsektorer på min tjenestesteder i hele min karriere. Alle undtagen en, og det er en historie for senere.

Skal vi huske selv er, at alle ikke er som os. Især den nuværende arbejdsstyrke. Jeg nævnte i en tidligere artikel () som dagene af at bo i dit job for resten af dit liv er for længst forbi. Som virksomhedsejere, vi har tendens til at glemme, og vi er frustrerede over den.

Lad mig sige det igen i denne artikel: en undersøgelse for nylig sagde, at den gennemsnitlige ansættelse i et job til Generation Y er 18 måneder. Det er realistisk max kan du forvente nogen – nogen, mursten og mørtel eller virtuelle, at holde sig til et job. Lad os overlade, menes at ragout for et stykke tid og taler om “det afhænger” jeg nævnte tidligere.

Afhænger af hvad?

• Tingene ændrer i folks liv – alles liv. Min og din og din virtuelle assistent.

Tænke tilbage på de grunde, du har ændret arbejdspladser i fortiden. Hvad ting i din fortid har forårsaget et behov for jobskift? Graviditet, pludselig depression, dødsfald i familien, skift i finansielle forpligtelser, flytning, ændring af karrieremål, en beslutning om at gå tilbage til college, syge forældre, syge børn, syg ægtefælle? Selvfølgelig, og der er mange flere. Din virtual assistant er et menneske også og de er også genstand for alle disse normale menneskelige hændelser. En af disse eller mange flere grunde er årsag til en virtual assistant til at flytte andre steder eller endog stoppe med at arbejde helt.

• Job likeability. Har du lide dit job. Jeg håber, vi alle kan blive enige herom. Hvis du ikke kan lide hvad du laver du vil ikke gøre dit bedste og du vil altid være shopping for en bedre job eller bedre mulighed for. Virtual assistenter, er som med mursten og mørtel assistenter, ikke immun. Jeg taler ikke om at blive en virtuel assistent i almindelighed – selvom der sker også – hvis en virtual assistant, beslutter hun ikke kan håndtere isolation og hænger op sin computer. Jeg taler om alle de opgaver, en virtual assistant gør på daglig basis. For en klient hun kan besvare telefoner, for en anden hun kan gøre indtastning af data og for endnu en anden hun kan blive bedt om at koldt opkald. Hvis hun ikke kan lide disse opgaver vil hun ikke lide jobbet og vil bede om omplacering eller afsluttes helt.

• Boss likeability. For mig var den eneste, jeg ikke gjorde holde sig til for en god længde af tid en, hvor jeg blev behandlet som en fange i en koncentrationslejr, hals åndede ned og så videre. Jeg forlod en dag til frokost og aldrig set sig tilbage. Har du nogensinde haft en boss, du bare ikke kunne tåle? Hvad med en med hvem du bare kunne ikke se øje til øje. Eller måske var der en du altid troet var uhyggelig eller flakkende. Ville du holde med en chef, der gav dig disse følelser? Bestemt ikke! Men vi forventer vores virtuelle assistenter til at gøre det og vi kan ikke. Med 6.6 milliarder mennesker i verden kommer hver eneste af dem ikke til at lide hver og en af os. Og du vil ikke lide hver eneste af dem enten.

• Derefter selvfølgelig der er Big Bad Team dobbelt-ClickSM. På Team dobbelt-ClickSM vores job, som vi ser det er dette: at hjælpe dig med at bestemme dine behov i en virtuel assistent; for at finde den bedste virtuelle assistent for dig, vores klient, baseret på din personlighed behov samt din færdigheder behov; til at finde problemet virtuelle assistenter og sende dem pakning, før de gør skade til dig; at pleje forholdet mellem dig og din virtuelle assistent; advare dig om potentielle problemer med en virtuel assistent; at stå ved hvad vi gør, og hvad vi tilbyder; og finde en ny virtual assistant for dig ikke bør tingene arbejde. Nu, nogle gange de virtuelle assistenter vi kontrakt ikke kan lide dette. Dette er når vi bliver “Big Bad Team dobbelt-ClickSM”. Du kan se, vi er de gode, når vi tilbyder arbejde til virtuelle assistenter. Men når vi nødt til at tage at arbejde væk eller bede en virtuel assistent om tilskud til en klient på grund af uagtsomhed i deres handlinger, vi er ikke længere populær hos den virtuelle assistent. Dette ganske ofte forårsager en virtual assistant til at forlade. For at beskytte dig, vores klient, undertiden vi krydse folk ud at gøre det.

• Tyveri. Ja, tyveri. Team dobbelt-ClickSM er en virtuel bemanding agentur-vi er mellemmand. Vi arbejde hårdt for at gøre bedst af vores klienter og Find kvalitet virtuelle assistenter for dem. Og tyveri sker – selv fra virtuelle assistenter har der vist ingen tegn på at være alt andet end over bord. Hvis finanser Bissen, er den første ting de fleste mennesker ønsker at gøre skåret ud mellemmanden. Hvorfor? Normalt at tjene flere penge selvfølgelig! Vi gør vores bedste for at forhindre det sker men det sker fra tid til anden, en virtuel assistent vil forsøge at stjæle en klient – for at tjene flere penge. Jeg er sikker på, du kan se, hvordan dette åbner en hel dåse orme her og kan nemt rodet ting op for andre klienter. Mit spørgsmål til dig: vil du gerne direkte ansætte en person med denne form for track record? Kunne du virkelig har tillid, de ikke ville forsøge at stjæle noget fra dig senere nede ad vejen? Jeg ville ikke. I virkeligheden, bringer dette mig til en interessant historie. En virtuel assistent (Lad os kalde hende Jane) for nylig lykkedes stjal en klient (Lad os kalde ham Dick) fra Team dobbelt-ClickSM. I dette tilfælde snarere end indgå en lang juridisk kamp med Dick og Jane, lader vi det gå. Vi har naturligvis diskuteret med Dick potentiale for for Jane tyv at gentage hendes historie igen i fremtiden. Tre måneder senere Dick kom tilbage og sagde “Gayle, Jane bare stjal fra mig – hun begået underslæb mine penge i virkeligheden.” Mens jeg følte dårligt for Dick forudsagde vi, at dette kunne ske, hvilket er grunden til vi havde advaret ham. Dick valgte ikke at lytte til vores mange års erfaring og oplysninger, vi havde til rådighed.

• Popularitet. Team Dobbeltklik på virtuelle assistenter er indgået – ikke ansat – af Team dobbelt-ClickSM. Som med de fleste entreprenører (tror hjem bygherrer, highway bygherrer og andre konkurrencedygtige tilbudsgivere) pålægge vi også restriktioner, benchmarks og selv straffe vores entreprenører på grund af manglende ydeevne. Igen, dette undertiden gør os upopulære og kan forårsage en virtual assistant til at forlade. Ønsker du at gøre noget mindre i navnet på beskyttelse af vores klienter?

At vide, hvad får folk til at forlade bør hjælpe dig med bedre at forstå, hvor lang tid en virtual assistant kan opholde sig i en position. Omkring 25% af vores virtuelle assistenter har været med os og de samme kunder for langt over et år og mange mere nærmer sig et år mærket. I virkeligheden, tidligere i år en af vores virtuelle assistenter pensioneret fra Team dobbelt-ClickSM og klienten hun blev tildelt, efter at være sammen med ham i mere end tre år.

Så når du bliver spurgt, “hvor længe kan jeg forvente min virtuelle assistent til at bo hos mig”. Jeg siger altid “det afhænger af. Så længe intet går galt og der er ingen grund til den virtuelle assistent til at forlade, hun vil allersnarest ophold.” Som en af min datters lærere plejede at sige, handler”det om årsag og virkning.

Denne artikel mål var at give dig et bedre overblik af hvad de kan forvente i denne dag og alder af ansættelse og et indblik i hvad kan gå galt. Jeg håber, jeg har opnået at. Og med en bedre forståelse måske vi vil alle være mindre chokeret og bedre forberedt, når en af vores medarbejdere – mursten og mørtel eller virtuelle – afgår.

Leave a Reply